در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پیام تسلیت دکتر مشرف زاده رئیس دانشگاه ملی مهارت استان اصفهان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیّه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس

پیام تسلیت دکتر مشرف زاده رئیس دانشگاه ملی مهارت استان اصفهان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیّه

پیام تسلیت دکتر مشرف زاده رئیس دانشگاه ملی مهارت استان اصفهان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیّه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
شهادت مظلومانه شخصیت برجسته جهان اسلام، مجاهد خستگی ناپذیر، دکتر اسماعیل هنیه را به آزادگان جهان، امّت اسلام به خصوص ملّت مقاوم و سرافراز فلسطین تسلیت عرض می کنم. این شهید بزرگوار آنچه داشت در طبق اخلاص نهاده و در راه آرمان مقدس فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تقدیم کرد. ایشان پیش از این فرزندان خود را تقدیم این راه مقدس کرده بود و اینک به آنچه در آرزویش بود رسید و به صدها هزار شهید راه قدس ملحق شد.
آنچه بیش از هرچیز قلب ما را جریحه دار کرد، ترور ناجوانمردانه ایشان در خاک کشور عزیزمان و در یک میهمانی رسمی دولتی بود. بدون شک غیور مردان ایرانی و مدافعان  عزت و اقتدار کشور این توهین آشکار را تحمل نکرده و به نحو مقتضی رژیم صهیونیستی را به سختی مجازات خواهند کرد.
اقتضای سنت الهی نصرت مجاهدین خالص راه خداست. لذا یقین دارم در پس شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در روزهای اخیر، بشارت پیروزی های بزرگ و تعیین کننده وجود دارد که به فضل الهی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) در نهایت، نابودی رژیم منحوس اسرائیل را در پی خواهد داشت.
هادی مشرف زاده
رئیس دانشگاه ملی مهارت استان اصفهان

◾️روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت استان اصفهان