در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

نشستی با مشاورین مدارس و هنرستانها جهت توجیه دانش آموزان برای ورود به رشته های موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته مشاغل

مسئولین محترم دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان به مناسبت هفته مشاغل با مشاورین مدارس و هنرستانهای دخترانه شهرستان کاشان نشستی چند ساعته برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان، به مناسبت هفته مشاغل ،مشاورین مدارس و هنرستانهای دخترانه شهرستان کاشان جهت توجیه دانش آموزان برای ورود به رشته های موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای با مسئولین دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان نشستی چند ساعته برگزار کردند.

در این نشست، سرکار خانم دکتر معزی ریاست محترم دانشکده مذکور و معاونت محترم آموزشی سرکار خانم دکتر بهمنی در مورد اطلاع رسانی و آگاه سازی دانش آموزان جهت ورود به دانشکده های فنی و حرفه ای مطالب سودمندی مطرح نمودند.

در این بازدید،همچنین حدود 800 دانش آموز از مدارس ، هنرستانها و دبیرستان های فرزانگان ، شهید آوینی ، شهید مطهری ،امیرکبیر ،امام خامنه ای و نجابت حضور یافتند که از کارگاههای طراحی دوخت ،آتلیه های معماری ،سایت کامپیوتر ،کارگاه فرش و محوطه دانشگاه بازدید به عمل آوردند. در هر بخش، کارشناسان مربوطه (آموزش و ارتباط با صنعت) در مورد هر رشته و بازار کارآن برای دانش آموزان و هنرآموزان توضیحات کامل و جامع ارائه نمودند.