در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

تبریک ریاست محترم دانشکده فنی و حرفه ای دختران به مناسبت فرارسیدن سال جدید

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان، پیام تبریک ریاست محترم دانشکده به مناسبت فرا رسیدن سال نو به شرح ذیل می باشد:

 

باسمه تعالی

تقارن زیبای بهار طبیعت با ایام خجسته و باسعادت ماه پرفضیلت شعبان را که هر دو از باشکوه‌ ترین جلوه‌های پروردگار در جهان هستی و نشانه‌ای از قدرت نا متناهی خالق جهانیان است به جامعه بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشکده فنی دختران کاشان تبریک عرض می نمایم.

اینجانب به نوبه خود، هم آوایی این دو ماه فرخنده را به فال نیک گرفته و از پروردگار منان سالی پر خیر و برکت، مملو از سلامتی و به دور از هرگونه بیماری و بلا خواستارم. امید است که  در آینده ای نزدیک، شر این بیماری همه گیر برچیده شود. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. همگی ما بعنوان خدمتگزاران  دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضورفیزیکی اساتید و دانشجویان عزیز و گرامیمان در آموزشکده و دانشکده های این دانشگاه باشیم تا همانند قبل با همدلی و پشتکار، گامهای موثری در پیشبرد اهداف دانشگاه فنی و حرفه ای برداریم.

لازم است در آستانه سال جدید، از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم از اعضای محترم هیئت علمی، اساتید معزز، معاونین و کارکنان گرامی دانشکده فنی دختران و به ویژه گروهها و رشته های فعال که موفق به کسب مقامهای غرور آفرین در عرصه کشوری شدند، سپاسگزاری ویژه نمایم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو، توفیقات روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احسن‌الحال برای همه‌گان، ازدرگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

 

                                                                                                              دکتر نگین معزی