در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

قابل توجه دانشجویان جدیدالورود- مقطع کاردانی (پذیرفته شده آزمون ۱۴۰۰-۱۳۹۹)

اطلاعیه شماره 1 معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دوره کاردانی سال 1399:
ثبت نام پذیرفته شدگان جدید دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای از روز جمعه 99/07/25 أغاز می گردد.
با عرض تسلیت به مناسبت سالروز اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی پذیرفته شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای در آزمون دوره کاردانی سال 1399، موارد زیر در خصوص زمان و نحوه ثبت نام  پذیرفته شدگان جدید به اطلاع متقاضیان و خانواده های محترم آنان رسانده می شود:
1-ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان جدید رشته های مختلف تحصیلی در تمامی دانشکده/آموزشکده های تابعه با توجه به شیوع ویروس کرونا  صرفاً به صورت مجازی انجام می گیرد. بنابراین متقاضیان از مراجعه حضوری به دانشکده های محل قبولی خود جداً خودداری نمایند.
2- ثبت نام تمامی پذیرفته شدگان از ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 25 مهرماه آغاز شده و تا ساعت 24  روز دوشنبه 99/07/28 انجام ادامه خواهد داشت. بدیهی است با توجه به شرایط کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، تأخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و ضرورت شروع به موقع کلاس ها براساس تقویم آموزشی دانشگاه، تمدید بازه فوق امکان پذیر نخواهد بود.
3- تمامی پذیرفته شدگان، اعم از ورودی های مهر و بهمن می بایست نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. بنابراین عدم ثبت نام اولیه، به منزله انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد.
4- آدرس سامانه، مدارک لازم  و سایر موارد ضروری برای ثبت نام در اطلاعیه های بعدی به اطلاع خواهد رسید. بنابراین، متقاضیان موظفند اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه های بعدی که در سایت دانشگاه فنی و حرفه ای ( به آدرس ؛ tvu.ac.ir)  و سایت دانشکده/آموزشکده های محل قبولی خود درج خواهد شد، کسب نمایند.
5- پیش بینی می شود برای دانشجویانی که ورودی مهر بوده و مدارک لازم برای قطعی نمودن ثبت نام را از طریق سامانه مجازی ثبت نام  ارائه می نمایند، کلاس ها به صورت مجازی و از تاریخ 99/07/29 آغاز گردد. ( تاریخ دقیق و جدول زمان بندی شروع کلاس های نیم سال اول سال تحصیلی 1399-400 دانشجویان نو ورود در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.) .