در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

تبریک ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان به مناسبت آغاز سال جدید

        یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

 

بار دیگر عالم و آدم و خزان و زمستان، شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و انتهای این قصه سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود.

سالی که گذشت برغم تمامی اندوه ها، سالی سرشار از تجارب ناب و عبرت آموز، اتحاد و همدلی، و تلاش و پیشرفت بود. هم اکنون نیز که سایه این بیماری همه گیر بر ایران عزیز و سایر نقاط جهان، سایه افکنده با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های موثر وزارت بهداشت با یاری و همدلی همیشگی براین ویروس منحوس نیز غلبه خواهیم کرد و بار دیگر جشن پیروزی برپا خواهیم نمود؛ تا رسیدن سال نو تنها یک سلام خورشید باقیست.

اینجانب ضمن تشکر از کلیه پرسنل بیمارستانها اعم از پزشک و پرستارو کادرهای درمانی که تلاشهای ایثارگرانه شان برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد، جا دارد از همکاری اساتید و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان که در امر خداپسندانه تولید "گان" و "ماسک" بیمارستانی، ما رایاری نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم و ازخداوند منان برای همگی ایشان، عافیت و عاقبت بخیری مسئلت دارم.

در پایان، حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات میباشد، تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند سبحان برای ایران عزیز بالاخص جامعه دانشگاه فنی و حرفه ای مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                             ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان

                                                                                                                                                                 دکتر نگین معزی