در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

بیانیه ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان به مناسبت روز دانشجو

16 آذر، روز دانشجو یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران وفرصتی ارزشمند برای تجلی بخشیدن به هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. در حقیقت این روز،نماد مبارزه با استکبار است که در آن، دانشجویان فرهیخته وآگاه، پرچم بیزاری از تاریکی ها و ظلم و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ استقلال و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

در چنین روزی مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی، به سفر نیکسون به کشورمان و همچنین اعطای دکترای افتخاری به وی در دانشگاه تهران، معترض شدند وسینه هایشان رادر برابر گلوله های رژیم سابق، مردانه سپر ساختند و پیمان خود با اسلام و مبارزه با استکبار را با سرخی خونشان تجدید کرده و تحکیم بخشیدند.

دانشجویان، سمبول خلوص، پاکی، آزادیخواهی، هشیاری و مظهر تحولات اساسی در جامعه هستند؛ آنگاه که مفاهیمی همچون«استقلال» و «آزادی» بواسطه همین جوانان معتقد معنی می یابد،اعتلا و ارتقای کشور در ابعاد علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی مرهون این جوانان خالص، خلاق و استکبارستیز است.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور یاد و خاطره شهدای مبارز روز 16 آذر 1332 را گرامی می دارم و امیدوارم دانشجویان کشورمان ایران و به ویژه دانشجویان عزیز این دانشکده  با عزم راسخ و جهاد علمی زمینه اعتلای سطح علمی کشور را در راستای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.

 

                                                                                          ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران کاشان

                                                                                                            دکتر نگین معزی