در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

برگزاری سمینار زبان بدن و آداب معاشرت در دانشکده

سمینار زبان بدن و آداب معاشرت به همت واحد آموزش و پژوهش مرکز در تاریخ 22/8/96 برگزار گردید و کلیه گروههای آموزشی به همراه مدیران گروه و اساتید در این سمینار حضور داشتند ، جناب آقای مهندس حسنی مقدم از اعضاء هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای مدرس این سمینار بودند که پیرامون مهارت ارتباط موثر – انواع ارتباطات کلامی و غیر کلامی – رعایت آداب معاشرت در محیط دانشگاه ، جامعه ودر خانواده مسائل مهم ومفیدی را برای دانشجویان مطرح نمودند.

مهندس حسنی مقدم در این همایش که به مدت 2 ساعت به طول انجامید ، با اشاره به رسالت دانشجویان دانشکده فنی وحرفه ای در موضوعات علمی ومعنوی ، تکنیک های کسب آرامش را برشمردند و دانشجویان را با نکات رعایت احترام یکدیگر ، احترام پدر و مادر و احترام استاد آشنا نمودند . ایشان در ادامه همایش ، با ذکر آموزه های تربیتی از کلام ائمه اطهار ( ع ) تنها راه کسب آرامش را در پناه خدای متعال که مظهر آرامش و مهربانی است وآیات نورانی قران مجید و روایات اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) و الگو قرار دادن بزرگان دین ، بیان نمودند .

و از دانشجویان خواستند ضمن رعایت نکات ارائه شده در همایش ، انتقال دهنده مطالب به دوستان و خانواده خود باشند و هم در گفتار و هم در عمل نشان دهند.

ایشان در پایان از برگزار کنندگان همایش تقدیر نمودند.