در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

بیانیه دانشکده فنی وحرفه ای دختران کاشان بمناسبت گرامی داشت روز 13 آبان

باسمه تعالی

 

بیانیه 13 آبان دانشکده فنی وحرفه ای دختران کاشان

انقلاب اسلامی ایران ،ارزش‌های گسترده و ماندگاری را رقم زده است که در میان نسل‌های آتی و همچنین سایر ملت‌های آزاده جهان چنان شور و شعوری را آفریده که به آن ها قدرت خود باوری و عدالت خواهی می‌دهد تا مرعوب هیمنه پوشالی قدرت های استکباری نباشند و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند.

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یاد آور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است . در چنین روزی معمار بزرگ انقلاب را، به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار واستکبار جهانی واستبداد شاهنشاهی تبعید نمودند ، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز ، کاخ های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان ، وحدت وقیام فرزندان برومند خود فرو ریخت ، سیزده آبان  در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است ، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد. در این روز دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از اندیشه های استکبار ستیز و ضد استعماری امام همیشه زنده ، آخرین لانه فساد و جاسوسی  شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آورد ند.

اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسئولین و دست اندر کاران نظام است که در سایه سار چتر ولایت فقیه عینیت یافته است، لذا در این شرایط حساس همچنان  در تمامی عرصه ها با همبستگی و تبعیت عملی از مقام معظم رهبری حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی با قدرت وقاطعیت اعلام می داریم.

دانشکده فنی وحرفه ای دختران کاشان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر 13 آبان وتسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع)،با آرمانهای امام راحل (ره) ،شهدای عزیز ورهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) ،تجدید میثاق نموده وانزجار خود را از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکا واسرائیل متجلی می سازیم.

 

 

                                                                                                                       من الله توفیق     

دانشکده فنی وحرفه ای دختران کاشان

13/8/96