در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

بیانیه دانشکده فنی دختران کاشان بمناسبت بزرگداشت روز دانشجو

مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) :

عزیزان من! به علم اهمیت دهید. کلید اصلى بازکردن قفلهاى گوناگون، اهمیت‏دادن به علم است.

 

16 آذر روز دانشجو ، نقطه عطف فعالیت های جنبش های دانشجویی ، نمایانگر روح استکبار ستیزی ، استقلال خواهی ، عدات طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایران در پرتو اسلام عزیز است .

16 آذر یادآور بزرگداشت خون هایی است که با تأسی به حضرت ثارالله علیه السلام ، در راه اعتلای آزادی و آزادگی ایران بر زمین ریخت . ملت ایران تا ابد خود را مدیون خون شهیدانی می داند که با قطره قطره خونشان گذشته و حال انقلاب ، دفاع مقدس و پس از آن این انقلاب  عزیز را بیمه کردند .

امروز وظیفه هر دانشجوی فرهیخته ای این است که برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از سرزمین عزیزمان هشیار باشد . استادان و دانشجویان ایران اسلامی با درک صحیح از موقعیت و نعمت بی نظیری که در دستشان به امانت سپرده شده با تمسک به روح آرمان گرایانه و بیدارگرایانه ، تمام همت خود را در راه جهاد علمی و عملی به منظور سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار ببندند و به حول و قوه الهی از ارواح طیبه شهدا مدد گرفته و سنگرهای رشد و ترقی را یک به یک فتح کنند .

 

با استعانت از به روح پاک شهیدان در راستای پربار شدن این حرکت علمی، دانشکده  فنی دختران کاشان توفیق داشت در واپسین روزهای ماه صفر میزبان عطر دلا نگیز حضور باشکوه یکی از این شهدای عزیز باشد

پیکر پاک شهید والامقام سردار سید محمد کاظم زاده در دانشکده  بعد از وداعی صمیمانه وعطر افشانی بر روی دستان دانشجویان عزیز با ارادت خاص و استقبال خوبی تشییع گردید . این ویژه برنامه با عنوان " یک روز دانشجوی متفاوت " به یاد شهدای دانشجوی 16 آذر با همراهی ارزشمند اساتید ، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات با شکوه خاصی برگزار گردید . امروز دانشجویان این مرکز دستان خود را برای بیعتی دوباره با شهدا بلندکردند و اعلام داشتند در جهت تجدید میثاق با امام شهدا و حفاظت از آرمان های اصیل انقلاب ، دست از پیشتازی های علمی و عملی برنخواهند داشت و ان شاء الله چون همیشه گام های استوار خویش را حول محور ولایت فقیه برخواهند داشت .