در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

بیانیه دانشکده فنی دختران کاشان به مناسبت 13آبان

 

بیانیه دانشکده فنی دختران کاشان به مناسبت 13آبان

 

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد.

این انقلاب عزیز از رهگذر آرمان های حضرت امام  منویات مقام عظمای ولایت، در طول 31سال ،صدور انقلاب وتفکر استکبار ستیزی را به دستان توانمند جوانان برومند ایران اسلامی داشته است که این در مقاطع مختلف از عمر با برکت این نظام مشاهده گردیده است،که سفر اخیر ریاست جمهوری به کشور لبنان و استقبال گسترده ازگفتمان امام از آن جمله می باشد.

این مقوله (استکبار ستیزی)که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است روز به روز در دل وجان اقشار مختلف علی الخصوص دانشجویان انقلابی وبصیر تنومند تر ونیرومند تر می گردد وشاهد این مدعا حضور به موقع در صحنه ها ومیدانهای حساسی چون 23تیر78،22 خرداد و9دی و22بهمن وغدیر با شکوه مردم قم در لبیک دوباره به نظام ولایی ونیز مشارکت در صحنه راهپیماییها علیه استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایت کار و رذل وانگلیس واسرائیل خبیث وملعون دانست که این همه حکایت از احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه وعدالتجوی جهان دارد.

نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری وعدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی واضمحلال آنها باشیم.

آنچه 13آبان امسال را متفاوت تر از سنوات گذشته می کندبرگزاری کنفرانسUPR(بررسی موارد نقض حقوق بشر آمریکا)است که در روز 14آبان تشکیل می گردد.

چه کسی می تواند جنایات امریکای پلید را در حق ملت ایران آنهم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز وهمچنین در سطح یک کنفرانس ودادگاه نمی شود موارد نقض وجنایاتش را احصاء کرد.آری امروز محاکمه سران جنایت کار به دست مردم جهان در حال انجام است وما دانشجویان پیرو خط امام ورهبری در اقصی نقاط ایران عزیز با زبان وقلبی ولایی اعلام می داریم که در روز 13آبان صدای عدالتخواهی واستکبار ستیزیمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند وتا تسخیر تمامی لانه های جاسوسی آمریکا واستکبار جهانی در بلاد اسلامی آنی ولحظه ای آرام نمی گیریم.

اما مستکبرین ودست نشانده های مغفول داخلیشان بدانند که دانشجویان مسلمان با حضور در راهپیمایی پر برکت 13آبان یک بار دیگر حربه ای آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته